רופאי מכבי זכו ב'פרס דניאלי' לרפואה עם לב

    עפר גדנקן No Comments on רופאי מכבי זכו ב'פרס דניאלי' לרפואה עם לב

    כמידי שנה, "קרן דניאלי" יוצא במיזם "פרס דניאלי" לרפואה על לב. הפרס, מוענק זו השנה השביעית ברציפות לזכרה של דניאלי זוננפלד ע"ה- מתנדבת מסורה ובעלת לב ענק במחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר שנהרגה בתאונת דרכים קטלנית בשובה מההתנדבות והיא בת 20 בלבד.

    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקרן הוקמה על ידי אביה מר מוטי זוננפלד כדי להנציח ולהמשיך את מורשתה
    הצעירה, דניאלי זכתה להביא חיוך לפניהם המיוסרות של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, הייתה בכל עת אוזן קשבת ויד תומכת ולא פחדה להתמודד עם קשיים.
    למעלה מ-425,000 אזרחים השתתפו במיזם והמליצו על ה'רופא המסור' שלהם כראוי להערכה ולהוקרה מיוחדת. מתוכם כ 150,000 חברי 'מכבי שרותי בריאות' שהשתתפו והמליצו על מאות רופאים מצטיינים.
    השנה זכו בפרס רפואה עם לב רופאי מכבי: רופאי משפחה – ד"ר אילנית ברנשטיין – ראשון לציון, ד"ר אדם הורוביץ -תל מונד, ד"ר סופיה לביא – הרצליה. רופאת ילדים – ד"ר פול גאון – מודיעין.
    מוטי זוננפלד יו"ר קרן דניאלי: "הרופאים והרופאות שנבחרו הם השופרא דשופרא, לב הזהב של מדינה. מלאכים בלבן כפשוטו".
    בראש המיזם עומדת ועדה מקצועית שחבריה הם אישי ציבור שעולם העשייה והרפואה קרובים לליבם, מידי שנה נאספות המלצות על רופאים, אחיות וחברי צוות רפואי נוספים המצטיינים במסירות יוצאת דופן באחד מתחומי הרפואה, ההמלצות מעלות על נס אדיבות, יחס ואנושיות. לאחר איסוף ההמלצות יושבת הוועדה ובוחרת במועמדים הראויים ביותר, הרופאים והרופאות הנבחרים מקבלים בטקס הוקרה מרגש תעודה על פועלם ומענק כספי נכבד.
    ועדת הפרס בחנה בקפידה את ההמלצות ובחרה במומלצים ביותר. הפרמטרים לבחירת הזוכים הם כמות ההמלצות שנתקבלו על הרופא/ה ואיכותן של ההמלצות. חשוב לציין כי הושקע מאמץ ממושך במיון התוצאות ובדיקת מהימנותם. אין ספק שישנם עוד רופאים רבים הראויים להערכה זו, אך מטבעו של פרס לבחור במיוחדים שמבין המצטיינים הרבים.



    0 תגובות